I sundsvall

Godkväll.
Jag tog och somna till några timmar här bak i lastbilen Daniels. Nu står vi i Sundsvall och Daniel ska lossa alldeles strax. Älsklingen min är på benen igen. Efter de här blir de någon mat som är vänlig för Anders mage så han får behålla det.. Jag vill inte vittna fler superkräkningar.. Efter de ska vi nog sova. Blev som ni vet inte så mycket sömn inatt så jag ska ta igen det nu hade jag tänkt :D eller vad tror ni? Jag saknar min mamma och älskade pappa! För att inte nämna min fantastiska lillasyster :)<3 men snart får jag träffa dom allihopa. Just nu ligger jag i en av sängarna i bilen ner bäddad i Daniels täcke och kuddar :D myspys! Ska göra mig en macka tror jag, är riktigt hungrig nu! Inte ätit någon riktig mat än, sen igår till middagen. Aja, nu ska jag vila lite till.



Kisses and Wishes Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0