Ifrån Lastbilen

Tjena allihopa! Som ni kanske förstår av rubriken så åker jag lastbil.. Hela veckan ska jag göra det faktiskt. Jag kan knappt föreställa mig själv göra det så jag förstår om det är svårt för er ;)

 Det har varit väldigt lite bloggande på ett tag men det har sina skäl! Att blogga från mobilen är inte alls som att blogga ifrån min älskade dator som står hemma och suktar efter mig..
Jag hoppas på en shopping runda i valbo eller söderhamn på onsdag när "vi" är lediga.


Bilderna är ifrån köping



Ni skulle inte velat sova som jag gjorde inatt... Vi låg i den övre sängen nästan uppe i taket. Det var till en början väldigt varmt och jag klarade inte ens av att ha täcket på tårna. Då kom Anders på den fantastiska idén om att öppna den lilla takluckan som var precis ovanför våra huvuden. Till en början var det bra. Den blev svalare och sovvänligt. Sen skulle vi stänga men det gick inte! Hela natten låg vi båda och frös trotts kropps värmen. Imorse när Anders klev jag inte upp utan låg kvar så jag skulle få kliva upp när bilen blivit varm och han hade kört en bit. Men ojdå vi var visst strömlösa... Som tur var fick han hjälp och vi kunde åka. Men vi har inte fått igen takluckan än :p vilken underbar natt och start på dagen! Tjiho. Nej nu måste jag sluta innan jag blir fattig, or nat! Haha. Men social med älsklingen ska jag vara. Ta hand om er.

Kisses Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0