Mini shopping i Umeå

Mina små inköp :)


Mineral foundation, lim, single lashes.  Från kicks


Jag fattar inte hur 2 så otroligt vackra skuggor kan se så tråkiga ut på bild! Velvet och dramatic heter dom.
 Från make up store.


Ett hårband och mascara, det saknas ett rosa hårband med silverkulor på.
banden är ifrån kapphal, mascaran är ifrån kicks


Tröja med lite skrynkel ärmar. Från kapphal
Size: 32/24

OCH MITT BÄSTA KÖP ÄR IFRÅN BIANCO FOOTWEAR:D





Någon annan som inte kunnat hålla sig ifrån de här karamellerna? :) Tycker dom är super läckra!


Jag köpte även 2 koftor, TYVÄRR har jag inga bilder just nu. Men ni lär få se dom.


Det var väl lite bra saker? :) Skulle egentligen inte handla någonting :p haha. Men jag säger som jag sa till en person (vet inte om den vill nämnas vid namn) Att shoppa är som medicin, att få dra kortet och se att köpet på en klänning eller ett par skor går igenom kan göra att man får tillbaka livslusten ÄVEN fast skolan kryper närmre och lovet tar slut!. 


Ja ni, jag frågade mig själv innan jag köpte de här skorna ; Do I Need This, jag min hjärna tvekade inte en sekund den bara skickade signaler; YES YES YES! :D

nej nu ska jagh sova :D

Kisses Hanna


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vännen:) jorå bara bra med mej:) sj då? haru msn? Roligt att höra ifrån dig! <3 Puss

DAAAAMN vad snygga skooor!!! :) fan va avis jag vart nuuu <3<3

2010-01-20 @ 12:13:11
URL: http://habibijalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0