På vägen

Hej!
Kväll är det nu igen och mörkt som tusan =] jag tror inte jag hann vara uppe under en ljus timme idag..:p vilket inte var så hemskt roligt. Vi har suttit och druckit kaffe i söderhamn och värmt oss lite inne i själen :) nu mår vi lite bättre. Iaf jag och Daniel. Älsklingen har dragit på sen en fruktansvärd förkylning och är super varm. Jag har köpt halstabletter till honom och han har fått alvedon av Daniel. Kanske så orkar han köra en liten bit iallafall. Tycker så synd om mitt lilla hjärta :( <3 jag hoppas han blir bättre fort! Annars så har vi ganska mysigt jag och lastbils pojkarna :p haha... Snart är den här veckan slut. Känns ju lite både och, Anders har tur och är ju ledig nästa vecka.. Eller rättare sagt varannan vecka. Lycko bubben min :D love u Anders :)<3 Nu ska jag äta dodis! :D

godis godis vilken härlig choklad! :D godis för det är ONSDAG idag, jag vill ha godis godis och annan klet. De är de' bästa ja' vet! (8)

 Kisses lastbils Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0