Precis vad jag är sugen på!



                      Dom här ifrån Bianco.com                       Och de här sötnosarna ifrån dinsko.se

 

 

________________________________________________________________

 

Min lilla "klara dig lite längre" beställning ifrån H&M


_________________________________________________________________________

 



Och så klart är jag sugen på sommar med älskling!


                                                              



Kisses And Wishes Hannaaah

 


Kommentarer
Postat av: Kristel

Jag är supernöjd! :) Va? Har du svårt att gå i dina? tyckte det gick bra, de var inte alls så höga som jag fruktat :D

2010-01-10 @ 21:45:43
URL: http://kristeltorgrimsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0