Västerås lasarett

Goddag. Om jag har klagat på de förra nätterna så ångrar jag mig nu. Här sitter man med 2 timmars sömn bakom ögonen. Utan allt, för det ligger i lastbilen. Anders fick igår ett anfall ( som han brukar få ibland) ett väldigt allvarligt jämfört med dom jag varit med på. Smärtor i bröstet som strålade ut i ryggen och armarna.
 Han svarade inte på allt jag sa utan valde det som var viktigt att säga eftersom han hade svårt att få till sig luft. Han bad mig hämta Daniel och så gjorde jag också. Han bara låg där nästan naken med dörren öppen. Svetten lackade i hela ansiktet och jag fick inte ens ta på honom. Han bad oss Tillslut ringa ambulans. Dom kom och hämtade oss, mig och Anders. Vi åkte ifrån heby där vi hade parkerat för att kvälla o mysa. Vi hade innan varit i Daniels bil och sett på tv - sprängaren. Han fick syrgas i ambulansen och dom kollade EKG.

Iallafall så åkte vi in hit och dom tog en massa prover. Stackarn han såg så bedrövlig ut min älskling. Inte nog med att han hade såna problem så började han tokspy.. Sen fick vi sova på brittsar som var sten hårda. Jag tror inte Anders har sovit något alls nästan. Han låg med dropp. Imorse var de systrar och doktorer in och grejade med honom. Sedan sa dom att det var lugnt och att vi skulle åka hem och vila ist. Vilken är jävligt svårt! Men de kan ju inte dom veta.. Men 90 mil åker man inte på en liten piss kvart inte. Vi blev iaf skickade där ifrån nu för någon timma sedan eftersom dom behövde rummet till en ny patient. Ja så vad gör man. Det var ju bara att klä på sig de ynka kläderna som vi hade med oss de.. Sen fick vi ringa taxi och nu sitter vi i den. daniel är så snäll och väntar på oss ute på E18. Tack och lov. Synd bara att alla grejor är i Anders lastbil.






Om ni undrar över något som inte står är det bara att fråga. Nu mår Anders relativt bra och nu är vi framme vid daniel.. Surtaxi chaufför..... Men ha det så bra. Det ska jag försöka ha iaf.

Kisses Hannah


Kommentarer
Postat av: petra

usch vad hemskt! Vilken tur att det gick bra iaf, eller bra och bra, men det hade ju kunnat vara värre :/



Sköt om er! Kram på dig!

2010-01-07 @ 20:14:25
URL: http://petrras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0