Den 21 Juli 2010

Goddagens!
Igår fick jag som ni ser ett ryck och gjorde om här på bloggen.  - Eftersom jag har så lite att skriva blev det till att lösa det med en rolig, ny design. Är inte riktigt klar, har ju bara bytt ut headern. Men den tog ett tag att göra så jag var tvungen att lägga mig.

Idag åker jag upp till marsliden i brist på fantasi och ska försöka finna lite lugn där uppe. Mor, far och Wilma åker ner till övik. Visst jag kanske hade haft roligare där, men! Jag orkar inte. Helt slutkörd. Från topp till tå skakar min kropp av trötthet. Jag hoppas att Mathias är där så jag kan göra någonting om jag får tråkigt. SÅ, när jag kommer tillbaka tänker jag se till att vara den goa, glada och utåtriktade Hannah som ni är vana att se, höra och ta del av.

Nog för mig, jag måste slänga mysbyxorna i väskan och slänga mig själv i duschen.




Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0