Steka

Hejsan, klev upp tidigt idag. Hade beställt väckning av Alexander hahahhahahaa. Det var nästan det roligaste. Hade 33 missade samtal när jag vaknade ;) Vilken brud.... Hon sover som en stock! Sen när jag vaknade drog jag i väg ett sms till honom o sa att jag inte svarat för att jag duschade:P men nu när du läser det här så sov jag faktiskt. Ha Ha Ha. tack ändå för hjälpen. För idag har jag legat ute hela dagen och pressat under den stora gula.

Imorgon blir det sjunga på dop, wiwopiidoe!  -Lycka till Hannah!

Ja ikväll eller när mamma kommer hem blir det nog en tur med båten, vilket låter underbart! Jag har längtat hela vintern! Kanske kommer upp några bilder senare då. Tills vidare har jag inte så mycket mer att tillägga, men brun har jag blivit och skönt har det varit. haha.

Ha det så bra så länge! Caio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0