Den 22 Juni 2010

Hejsan, klockan har bara rusat iväg och jag känner hur oerhört stressad jag är.... :S
Jag ville ut och springa senare ikväll men jag inser att det kommer bli en mys kväll med Hänan idag också. Vilket inte stör mig särskilt mycket =)

Jag har hunnit puttsa fönster, städat och nu tänker jag kasta mig in i matlagningen. Känns konstigt att klockan snart är kväll och jag varit vaken i sisådär fyra timmar..

Hänan kommer snart åh då blir det bus. Hoppas på en badminton match! Vi har längtat så efter bättre väder, och kadicsh! nu är det här. Dock blåser det kallt .. Men hallaah? vad gör man inte för lite "motion" ... För skrattmusklerna iallafall.



Svar till Anonym
;
Nej jag och nathalie har absolut inte bråkat. Hon bor i umeå nu eftersom hon jobbar där och vi ses bara ibland, när hon är hemma dvs.



ÅÅh snart dags för underbara turer på sjön med denna skönhet! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0