Den 3 Juni 2010

HehehheheheHej =)

Ny månad, tusan också vad fort det går. Snart är det ju fullsommar och jobbar tider. fruktansvärt trevligt? Vad ska ni göra i sommar? Själv tänker jag ta vara på vareeända dag som om det vore min sista. Ska plugga de här två sista veckorna mer än någonsin och jag tänker försöka få ihop någon mer sång.

Den 13 Juni sjunger jag på bröllop och dop. Det blir nog super duper!

I helgen blir det lugnt och mysigt med vänner! Mor och Far har åkt till stholm för att kolla på ACDC.. Kul att dom tog med mig va? ... .. .. Måste göra klart vården nu så jag kan chilla nästa vecka. haha..

HÄNAN, JAG SKA LÄGGGA UT DEN!!!!!! ps. i love uu <3

kisses Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0