I umeå / 29 Juni 2010

Vi åkte ut för att grilla korv, men det sket vi i. Vi hann vara på 2 ställen. Men vi åkte hem för kameran slutade fungera. Peter är trött, men hur kan man sova utan att ha sett aktuellt? Eller fotboll. Det är ju fotboll på säkert en kanal, om inte flera. Nu körde vi förbi en skylt som de stod 8 umeå på, alltså.. Det räcker väl med ett? Inte undra på att man blir trött av att bo i storstan.. Vart bor man egentligen? Är de umeå 3 kanske? Nej nu berättade Peter att det var kilometer det handlade om. Så blond man är;) HahaHaha. Vad ska jag göra på semestern? Jag vet inte.. Jag har kommit på att jag har hela livet i telefonen. Så jag tror jag flyttar in snart. Om någon är sugen på att dela rum så har jag faktiskt lite utrymme kvar, närmare 9000 kb. Så det är bara att faxa mig om ni känner att det passar er. Temat i min nya lya är rosa med bubblor. Det är sommar iallafall. Underbart! Kanske ska vänta med flytten tills hösten kommer. Vi har haft kanon väder idag men imorgon skulle det bli sämre. Imorgon tänker jag åka hem och kramas med mamma! Jag skulle vilja ha en audi. Snacka om super! En snygg en. En fet en. Haha. På tal om fet så har jag en vän som är jätte tjock. Jag brukar kalla honom för fetto det tycker han om:) han ser glad ut när jag säger det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0