Wilder

Du gör mig varm, röd och naken av en blick kylig som is, vind och snö.
Det är inte konstigt att det finns onda saker att säga om dig, när det är så lätt att vara avundsjuk.
Om jag hade din kraft, vilja och utsida hade jag bestämt mig för samma sak. En lögn trillar ner i koppen och huvudet känns än en gång lättare. Att du ljuger för omvärlden med ett grönt öga och bruntonade hud är ingen hemlighet. Det sägs att det är perfektion. Den uppkommer när du andas och skrattar. Lusten finns där redan när du på morgonen kliver upp och börjar dagen med ett stänk förtroende och em släng av välmån.  Om du hade varit en flicka hade det varit flickorna som pratade. Hade du varit en kille hade det varit logiskt att dem hade snackat. Att kallas för nedvärderande ord och helt utan aning har både du och jag varit less på. Fördomsfulla nätter som leker med våra liv. Drömmarna vill inte släppa men på dagen är vi båda de samma. Om du hade mer än oss andra hade jag också reagerat. Tack för att det min del som ingenting är fel på och att din låter dig minnas operfektion och respektlöshet.






Keep Talking You making Me Famous.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0