Den 14 Mars 2010

Tjollahoppsansa. Här är det med er? Själv är jag fortfarande väldigt förkyld och känner att den här dagen kommer bli lång... Måste plugga, städa, tvätta och packa upp väskor. Det värsta är väl plugget, haha.. Inte speciellt taggad iallafall, men ska sätta igång med at försöka läsa emellan hostningarna.

Somnade tillslut, efter relativt kort tid. Men jag la mig ju inte så tidigt, så idag är jag trööött. Och vipps så var sportlovet slut också? Ingenting som gör mig de minsta piggare. Ska kolla om vi har någonting hemma så jag kan äta frukost. Jag är ensam hemma.. Det är skit trist, verkligen. Jag är verkligen ur usel på att vara själv. Det är tråkigt, osocialt och LÄSKIGT! :p Jag kollade inte på någon av mna garderober under tiden jag försökte sova!:P Seriöst, jag borde gå i terapi..



Kisses Hannah Bodin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0