Den 24 Mars 2010

Godmorgon. Skulle på skolan eller på folkan. Inte nog med att jag har fruktansvärt ont i knäet och benet så har jag fortfarade feber och behövde inte göra provet förän senare.. När jag gick hemifrån låg jag på 38.5 och kände mig riktigt dålig ( som jag alltid gör ) Men på hem vägen blev det mycket tyngre och alla kroppens delar värkte, jag klagade i telefonen, pratade med Anders. När jag kom hem tog jag febern igen och såg att jag låg jävligt lågt, 34.5.. Jag vet jag borde vara död(?) Men tydligt så ligger mina värden åt pipsvängen för långt nu och ämnesomsättningen sackar.. Hrmf.. Vad gör man åt det? Jag har tagit medicinen som jag ska och jag vill mer än allt bli pigg och kry.. Struman tar kål på mig!



Kisses And Wishes Hannaaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0