Den 3 Mars 2010

Tjabba Favoriterna!
Tiiiiiiiih, sitter och pluggar på säkerhet i vinterfjällen, snart prov. Det går nog vägen :) Men prov är aldrig kul!
Somnade sent igår.. Som nästan jämt.. Jag suger på att sova själv.. Det är verkligen det värsta som finns.. Och när jag inte får sova nog mycket blir jag bråkig, sur och får jävligt kort stubin. Då är jag ganska isolerad och svår att nå utifrån. Bara så ni vet tänkte jag:p haha. Värt att veta!
Och så ni är förberedda så är idag en sån dag.. Jag är så himla less på hembergs fasonerna också, vekligen.. 
Nu jäklar blir det super plugg ifrån Bodins sida! Wish Me Luck!

Vill åka till stugan nu, men jag måste hålla ut två dagar till!
Kisses Hannah  


Kommentarer
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Vilken fin och bra blogg du har! Kika gärna in på min och säg vad du tycker. Kanske kan du också fråga en fråga i min nya funktion på bloggen, skulle vara så roligt!:D

Tack i förhand

Kram Denise

2010-03-03 @ 11:19:00
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0