Den 30 Mars 2010

Hejsan!
Längesedan jag skrev ett normalt inlägg. HAHA. Hur ofta tror ni att jag kan komma på någonting normalt av värde att lägga ut så här inför alla? Nästan aldrig, det är svårt! Testa själva..

Har just vräkt i mig två limpor med ost och oboy, fan va gott det var måste jag säga. Tack till den som skapade limpan!


Tänk om allt man drömmer skulle bli verklighet, tänk hur mycket konstigt som skulle inträffa och hur katastrofalt roligt allt skulle bli, jämt! För om man först önskade någonting som inte blev bra kunde man ju bara önska om och allt blev kanon. Bara en tanke alltså. Om det gick skulle jag börja med att önska mig en pizza, bara för att kolla om det funkade. Vad skulle ni ha önskat? =)

En riktig solbränd man som matar mig med vindruvor när jag ligger i min ny inönskade säng? Ja så klart, en vältränad mörkhårig man!
Kanske kan också kunde bära mig till duschen och skrubba mig på ryggen?
Eller skulle jag önska mig bort till ett annat land? Självklart ett varmt land med mycket bra snorkel vatten och fina stränder. Nej nu vet jag! Jag skulle önska bort alla onda tankar och dåliga betyg samt önska alla människor fred och rent vatten. ALLA.
Åh, det finns mycket att drömma om. Men just nu så önskar jag bara att någon kunde laga mat istället för mig och att jag kunde få vara ledig imorgon..  Haha, jag slutar där... även fast jag vet att det är så mycket annat som jag också önskar. Nog med det! Jag vet att det inte funkar så och jag borde verkligen gå och göra mat åt min syster nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0