Den 5 Mars 2010

Godmorgon!

Det här blir nog mitt sista inlägg idag om vi alla har lite otur. Åker bort och vet inte om jag kommer vilja sitta vid någon dator. Jag vet att jag är tråkig som inte lägger in nå roliga bilder. Men jag har fortfarande ont i nacken sen de sista.. Seriöst, jag ska inte hoppa på huvudet nå mer.. Men ni skulle sett de värsta bilderna, jag kan bara skratta!

Jag blir nog borta hela lovet, men kommer tillbaka med många härliga bilder så även ni kan njuta! (; HAHAHHA. Jag är sjukt trött.. Jag vaknade kvart över sju bara för att jag var tvungen att packa, tänka och ställa iordning allt. Men jag tror det kan bli en kanon dag bara jag får lite kaffe =)

Ska kika på hockey ikväll, hoppas det går bra för lill Andreas. Saknar honom så mycket. Jag sänder mina tankar till dig! :)


Kommentarer
Postat av: jess

sv: som att det bara är jag av oss två som lämnar fina kommentarer man blir nöjd och glad av va? nej :)

2010-03-05 @ 09:55:24
URL: http://jessicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0