Marsliden

Godmorgon! Underbart med sportlov! Så länge det blir som man tänkt sig.. Ligger i en stor skön säng under ett varmt täcke och lyssnar på den fruktansvärda blåsten.. Sjukt okul. Det har blåsigt hela natten och jag har sovit dåligt. Nu blir de till att klä sig och gå ut och skotta fram skotern som har drevat igen. Haha. Underbart! Jag är super hungrig och hoppas att min kära farmor förstår mig och fixar det:p Igår var det är bättre dag, dock körde jag upp alldeles för mycket bränsle:D men de får man på sportlovet;) jag hoppas att vinden ger sig snart och att vädret tonar till de bättre. Annars åker jag hem! Skriver mer sedan:) hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0