Den 26 Maj 2010

GOOOOOOOODMORGON! :)

Hur det är med mig idag är självklart efter en toppen dag, kväll / natt (:P) igår. Vad häner för er? Jag sitter med matteboken i högsta hugg och försöker konsentrera mig. Synd det går så dåligt bara. Men jag tänker på mycket annat =) Igår blev en lugn dag för att vila upp sig från allt de sjuka.. Idag ligger pulsen på ca 140 och med tanke att jag åkte bil till skolan så är det ju inte så himla bra! Har slutat äta medicin helt för att pulsen ska bli till sig. Jag är less på att kroppen inte kan vara stilla och jag är helt slut! jaja :) 

Idag blir det säkerligen MYS med grabbarna :P hahahahahahahha. As usual .. Fika, kaffe, ragga en sväng kanske.. 

Blir kanske mingelmiddag också. haha.. .. .. Ja säg då de.. -.- 
John, vi kommer rocka fett! Även fast du slår på mig "onda" arm. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0