Den 6 Maj 2010

Ja jag ser att ni kikar in även fast jag är dålig på att skriva. Gud.. Jag känner mig rätt kluven. Och jag vet inte alls mycket. Jag vet bara vad jag själv känner och jag hatar att inte ha kontroll över läget och kommer drabbas av panik! jag tänker skrika om det blir så, det ska ni veta. Så om ni ser mig längs gatan hysterisk finns det en andledning. Fråga mig inte vad det är, för jag tänker inte svara. Fråga mig inte när det kommer gå över, för det vet jag inte. Och för gudsskull tro ingenting, för ni vet ändå inget =)
Nej jag bara hittar på. haha.. Har inte så mycket att skriva kan jag ju säga.. Har lite bilder från i helgen på mig o Anders och på Petra o så.. Men känner att jag kanske inte vill lägga ut nå mer sånt just nu. Blev taggad i en bild på facebook från färgan till polen 2007. Vilka minnen. Haha. Umgås inte med någon av dem längre. Känns som om man inte ens känner dem. Så tokigt det kan bli vet ni.



Tokigt. Har nu beslutat att vara med i Team Örda i år och jag var på möte igår. Framöver kommer vi träffas på onsdagar. Jag tror vi kommer få otroligt roligt! :) OCH, vi kommet vinna! HAHAHAHAHA. Ni får ha det så bra =)

HEJ HEJ


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är väl klart ni kommer vinna ;D

2010-05-06 @ 12:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0