ett litet inlägg

Aldrig förr har jag tänkt så djupa tankar om monster. Monster som vi aldrig bjuder in men som så många gånger förr dyker upp vid bordet en sen aftonskväll. Den jävla idioten framkommer ur någon som trycker i mitt hjärta varje dag. Monstret inom sig själv bjuder han in, bara han. Alla andra ser det smyga över kanten på sanningen. Tröskelg som idioten så många gånger förut trampat över är snart långt bakom värsta steget. berättelsen som så många förut tyckt var lögn har ikväll också blivit till verklighet och killen i kläderna är naken. idioten lämnar konsekvenser och som så många gånger förr lämnar han också barn i tårar. Utan den minsta aning uppkommer sorg och människor skiljs utan att behövas. Ett beroende är ändå ett problem som bara du kan ta tag i. Ett beroende kan vara vad som hälst. Beroendet av en närhet man aldrig kunnat få av sin starka symbol har sjunkit in i det blöta täcket. Att man aldrig kommer få se sin enda ....... som ett skydd har hon som också många andra sett blint på och nu blir tankarna en aning lindrigare. Sjöblanka ögonen, det är de hon har kvar av honom



Oftast när jag skriver tänker jag inte.Och det är inte meningen att det ska bli bra =) det är bara roligt.
Nej nu blir det fruktsallad :) 

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag finns här, även om du inte tror det. Du vet vem jag är. <3

2010-05-18 @ 12:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0