Om, ja

Om man inte har en aning varför vi inte kan falla över kanten beror det på dragnings kraften. Ibland håller den kvar mina känslor nere i mina fötter och jag är dålig på att uttrycka alla känslor. Tro inte att jag snackar om att det är sorgsna känslor för jag är dålig på att uttrycka mig överhuvudtaget. Jag försöker men ligger på samma nivå hela tiden. Jag är inte trasig, inte fullbordad, jag är i sånt neutrakt läge att man skulle kunna tro att jag är fast. Jag har fastnat i ett läge med fartfyllda rörelser, skratt, en mun fullproppad med ord, en strömmande känslomässig störning som bara är ute efter en sak. Att ni säger; vad går du på? och skrattar gör saken desamma. Det är någonting jag alltid kommer vara, om du inte tänker ändra på det. Seger ropade solen när han trängde igenom målnen och speglade sig i havet. Mina måln är er, glada, tråkiga, snälla, dumma. It doesn't matter. Det spelar ingen roll. Min lyckofyllda krippite kropp flyger omkring till radio, musik och film. Vem är det som dansar. Det går inte att förklara kärleken med ord, det har jag aldrig lyckats med. Men jag förklarar dig som ingen när jag ser dig. Fruktansvärt att ingen förstår vem du är, vem det är som stör, förstör och spelar. Seger skrek havet till stranden när vågorna öste sin över kanten och sanden skiftade nyans.

Seger säger jag när du fattar detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0