Den 17 November 2010 - "Bpp"

"Bpp"

Haha, jag måste säga att efter ögoninflammationen så känner jag mig som en ny människa med nya mål och högre krav på mig själv. Varför?
Min hy och mina ögon är toppen fina nu åh jag är så lycklig! Inte längre så ful.

Igår var jag nere på Bc och körde konditions träning i 40 min. Idag blir det kondition + att jag ska köra igenom mitt styrke pass. Måste träna bort lite träningsvärk åh godis ;)

Nu måste jag plugga socialpsykologi så att inte "Sollan" blir galen på mig. Skulle ju vara förhimla trist.
Sedan
* Lunch
* Samhälls
* Musik

Sen blir det hem o käka
* Träna
* Duscha
* slänga mig i soffan med bästa babe

Förstår att ni tycker att mina uppdateringar är super usla och att jag inte har någonting att skriva, och så är det ju ibland. Men jag har mer än bloggen att tänka på. Blir mer att lägga upp framöver. Just nu lägger jag mer tid på kärleken, träningen och vännerna. Smack på de då.

ÄVEN






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0