Kommentera vad tycker ni?

Eeeey!

Ser nästan in
te vad jag skriver. Inte för att jag glömt glasyga eller att skärmen är för långt ifrån mig utan för att jag har gul mysig ögonsalva i båda mina gröna eller nu röda ögon.
Med min vanliga tur har jag drabbats av lgoninflammation.. Vilket smittar väldigt lätt. ha ha ha. jesper du ligger pyrt till nu måste jag säga. Snart är han också i behov av den fantastiska ögonsalvan. Vill inte påstå att jag är sjuk eller så men just nu använder jag 7 salvor, 2 mediciner och parfymfritt tvättmedel.

Annars hade jag bara tänkt att säga hej för att det var längesen. Och säga att jag ska ner på BC kl 20.00 ikväll för lite info. Och kanske hade jag även tänkt säga att i helgen kommer familjen hallin/wiklund. wiho =)

Oj ännu en sak, jag har städat tvättat och tänker sätta igång med någon slags matlagning nu.



vafan gåre på tv ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0