Den 18 Oktober 2010

Goddag.
Efter en underbar lunch med goda vänner sitter jag i lägenheten och fantiserar mig bort till ett bättre ställe, en bättre plats, en varm stämmmning med mycket .... mat (?)
En säng kanske? nej.. Jag vill hitta ny musik att fylla min vardag med. Jag vill köpa allting nytt och börja om. Att flytta är ingenting jag tänker på nu. Eftersom det inte går än. Jag vill vara nära mamma, pappa och Wilma men här finns det inga jobb och jag tänker inte låta mina barn växa upp här.

Frida har lite problems idag. Bland annat har hon fruktansvärt med jobbigt med slembollar i halsen och hon kan knappt springa två meter. Stackars struttsen. För övrigt har vi lindat varandras ben, Varit hos Jon en sväng och ätit kanel bulle. Snart blir det lektion med Emma... Trist med Etik, men inget vi kan göra någonting åt. Men halsen kan vi förbättra genom att jag hoppar på den.

Det

Förlåt förlåt förlåt för allt jag kommer att säga, förlåt förlåt förlåt för allt jag sagt.
Du borde veta att du är värd så mycket mer.
  
Jag ville mötas någonstans nere på djupet, jag har varit där förut jag är inte rädd.
vad vill du säga, när allting är sagt. Vad vill du känna när någon tagit din makt.
I själva värket är jag kvar i mitt skal.
Dom spelar våran låt som i spanien, tar av oss våra skor och vi tar en liten dans till den.
varför kan jag inte bara glömma dig, varför kommer du tillbaka i mina drömmar säg?

Visst finns det dagar, vill inte sälja sängen men älskling jag skäms.
När det kan göra ont att se dig ramla här omkring, när jag vaknar är det tomt inombords vill bara somna om.
Nu är du bara en dröm, en gång i tiden var du min.
fuck you.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0