Den 19 Oktober 2010 - Jag var också hungrig innan jag åt

Tjänna.
Vaknade tidigt även fast jag hade sovmorgon. Det är så typiskt för när man får sova kan man inte, och när man vill sova så får man inte. Jag och Frida drog på frasses och svullade.


Detta är jag.  Det ni kanske inte visste
* Älskar att äta, det behöver inte vara mat. Jag gillar godis, ostbågar, poppcorn, glass och jag är väldigt förtjust i sura godisar!
*Jag är en jävel på att prata och lägga fram mina åsikter. Vilket ibland inte uppskattas.
*Jag tycker det är skönt att prutta, rapa och sova. Och jag vet att det är fler än jag.
*Jag vill bli gynekolog eller plastikirurg.
*Jag är en dålig lyssnare men desto bättre talare.
*Vissa uppfattar mig som snorkig och stroppig, men det är jag verkligen inte. Jag är mig själv och det är inte någonting jag skäms över.
*Jag tycker det är roligt att vara annorlunda och att ha andra åsikter än er så ja får diskutera.
* Jag gillar uttryck som inte säger någonting egentligen.

Kändes bara nödvändigt att skriva lite skit. Haha. Nu måste jag arbeta vidare.


BRUNT ELLER RÖTT HÅR?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va svårt, lika snyggt, rött e ju lite mer provokativt o inte lika vanligt o de se ju bra ut så ja säger rött.

2010-10-19 @ 13:37:43
Postat av: elina

brunt :)

2010-10-19 @ 13:45:59
URL: http://enfiskelina.blogg.se/
Postat av: daniella

Du är sjukt snygg i båda! :)

2010-10-19 @ 14:39:30
URL: http://daniellacfredriksson.blogg.se/
Postat av: carro

Hej sötis!!! Brunt tycker jag. kan jag få fråga vilka troser du gillar bäst? hotpants, spets, string, boxer, mormors? tack

2010-10-19 @ 15:01:57
Postat av: Jennifer

Rött! Du är assnygg i de!:D

2010-10-20 @ 09:03:16
URL: http://jenniferrlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0