Den 28 Oktober 2010

Goddag!
Skriver uppsats just nu och tänker bara ursäkta min urusla uppdatering. HAHA. Men internet har legat nere...


Igår var sista avsnitten av kungarna av Tylösand och det är så tråkigt... Tur att bartender skolan fortfarande går.. Men det känns som så tomt utan alla knäppa personligheter som de satt ihop i ett hus tillsammans. Som man nästan lärt känna nu under de här veckorna.. Har jag helt fel eller är det fler som känner likadant? usch, ge mig mer värdelösa program att tillbringa min tid med! 
Lyxfällan, tack för det! Så otroligt underbart roligt ibland så jag kan dö. -Vill du dö? (citat från Lotta, gest med handen över halsen) Nej men helt seriöst, så pantade människor man kan se ibland. 
"Noll är ingenting, det är en dålig siffra. Då kan man inte handla kläder o väskor för 48 000 kr" 
Smart =)  MER PUCKADE MÄNNISKOR ATT TILLÄGNA MIN TID TILL, tack

Igår pluggade jag lite samhälls, träffade Axberg och såg på KAT som ni nog förstod. Ikväll blir det bränna skiva och låna ut lite kläder till älsklings Lina sen kanske träna och spela in någon musik. 
Imorgon - DOROTEA eftersom det är dans. Åker dit med Lina, Ega o Jimmy. Kommer bli så roligt. Jag ska skutta omkring på dansgolvet och rockkkkaaa loss. Eller rocka var nog fel uttryck eftersom det är styrdans.. Sorry. 
Hoppas iallafall att det blir mycket trevligt folk och många gooa låtar som spelas. Ni kommer väl? 

Sen på lördag ska jag ta det lugnt, sova ut, äta mycket godis, prutta ovanligt mycket, kanske träffa någon o ba njuta av de än obörjade lovet. Sen blir det söndag vilket är en ta hand om sig själv dag, och det tänker jag göra. 
*Fotbad
*Fixa händer o naglar
*Hår inpackning 
*Bubbla med salt o olja
och sen bara njuta vänta o ta det lugnt hela veckan. 
vad säger ni? Låter inte det hur bra som hälst? 

Lov Lov Lov Lov Lov Lov, tralallalalaa. vad ska ni göra på lovet? Händer det ingenting roligt? 
Jag vill göra någonting kul, åka någonstans men ändå bara känna att man är ledig! För sen är det bara tillbaka till skolan och rå plugga inför praktiken och sen är det jullov. Om jag ska vara helt ärlig så går tiden för fort och jag längtar tillbaka ibland. Till vad är jag osäker på, men som konservatismen säger ... Det var bättre förr... Nej nu skojar jag. Nya tider, nya utmaningar och nya härliga människor att tillbringa vardagen med. Tack än en gång till alla som förgyller mina dagar! 








  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0