Den 4 Oktober 2010

Godmorgon är de enda rätta att säga från min sida... Vaknade just och nu ska jag snart hoppa in i duschen. Blir träning ikväll istället eftersom Jesper ska komma förbi. Helgen har varit super bra och jag har inhandlat lite nya saker. Jag var faktiskt inte så så bra shopping humör och jag ville mest bara åka hem. Men Iallfall hade jag himla mysigt hos mormor på lördagen och söndag förmiddag. Jag och Moa fick något ryck och skulle fotografera varandra. Bilderna lägger jag upp sedan, dom är ganska roliga. Fixade Moa i säkert 2 timmar och mig själv tog tio minuter. Där vill jag använda Grels uttryck sen igår, det går inte att polera en bajskorv. På tal om bajs, mamma berättade två bajs historier för mig när vi åkte ner till Umeå.

En dag stod två bajskorvar och rustade sig inför krig,
då kom diareé och frågade om han också fick vara med.
Då svarade en av bajskorvarna "Nej, krig är bara för de hårda grabbarna"

Den andra kom ja inte riktigt ihåg :p







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0