Den 7 Oktober 2010

Godmorgon!
Just fått massage och fått information om stresshantering mm. Jag känner mig ofta stressad nu mera och jag känner att det är dax att ta tag i även den punkten i mitt liv.

Har även väldigt svårt att bestämma vad som händer i helgen :P Blir de dorro eller blir de mys hemma? :)
Vem vet? Kan ni bara säga vad jag ska göra istället för att jag ska behöva fundera mer. Ha Ha ha .. Ingen egen vilja. Nej men helt ärligt tror jag att jag ska vara hemma med baby och bara ta det lugnt!

Nu ska jag kila på matte lektion med Roslan, sen blir det tacos. MUMMA! :D




Kommentarer
Postat av: Malin

Gu vilken söt tröja :D

2010-11-11 @ 16:38:14
URL: http://diaryofmalin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0