Undran

Jag undrar varför så många bryr sig om vad jag gör? :P Att störa sig och lägga dumma kommentarer känns ganska onödigt med tanke på att jag inte tar åt mig. Var bara det jag ville säga. Att ni inte behöver slösa någon energi på att störa er för jag slösar ingen energi och skrattar lite granna istället :)

Hur många killar har jag haft under de senaste halv året?
: Ja inte en enda pojkvän. Någonting var de väl i sommras men annars är det lugnt. Därimot många killkompisar som jag alltid haft =) Ganska nöjd med de också eftersom dom inte snackar så mycket skit och dom är raka o ärliga om dom tycker någonting!

Nej nu väntar jag på att klockan ska rusa så jag får gå hem och sätta låten tillsammans med Robin! Kommer nog bli super och kanske SKIVA i december. Wiiihooo.
Fast jag måste lägga kraft och energi på min egen musik också. Jag och pappa satt i förrgår och fick ihop en svängig och riktigt bra låt! :)

Kommentarer
Postat av: Lanah

Sv: Tusen tack! :)

2010-10-07 @ 18:21:28
URL: http://lanahs.blogg.se/
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag hade Anette och Felicia på besök, det var riktigt kul :)

Vad ska du göra i helgen då? :)

2010-10-08 @ 09:27:23
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Jessica

Bry dig inte om dom, avundsjuka säger jag bara! :)

2010-10-11 @ 22:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0