Den 2 September 2010

God förmiddag. Idag mår jag lite bättre än igår men förkylningen hänger sig kvar och jag kan fortfarande inte träna. Sminkar mig för att ändå gå upp på skolan och lyssna på politik hela dagen, blir nog bra! Imorgon är det debatt, tjiho.

Jag ska färga håret idag också, undra hur? =) Jag vet precis hur det blir. Och ni har väl slutat förvånas förstår jag. Hoppas på att få träffa Hanna S ikväll också. Hon börjar ju jobba idag och jag hoppas det går bra! :)

Sminket på plats så nu drar jag, hej!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Färga håret? Varför? du har ju assnygg färg kvinna!! red beach ;D vet du vilket märke?

Krya på dig! :)

2010-09-02 @ 16:01:12
URL: http://diaryofmalin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0