Den 3 September 2010

Goddagens, nu är skoldagen strax över.
Lyssnat på debatt där de kastade skit på varandra. Väldigt rapp i käften tycker jag. Själv var jag mest trött och inte så sugen på att lyssna på allt tjaffs. MEN, jag är intresserad och jag bryr mig om vad som komma skall. Haha. Jag får höra ; Du har gjort ditt val RÖD! Men jag undrar om det är för att, hår, naglar, kläder och inredning hos mig är de? Hrfm, säg mig?

Måste säga att jag har ätit någonting väldigt gott idag. Banan, choklad och tjoffs in ugnen. Det är underbart! =) Ska lägga in bilder så fort jag kommer hem. Kanske en klatschig låt + mysig tuch upp på hela bloggen? Less på det vardagliga. Jag vill åka bort! Upptäcka mer och njuta av höstens alla fina löv, natur och möjligheter!
Därför har jag beslutat att imorgon blir det skogen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0