Sprffkah..

Jag kan inte säga att någon inte får, eller inte ska eller inte borde. Men jag får ha min åsikt, det får alla. Och mina åsikter kan motiveras och jag kan förklara om någon är sugen på det. Förstår er om ingen fattar vad eller varför jag skriver det här. Ni begriper ju oftast inte vad någonting av det jag lagt upp egentligen handlar om. Ni läser för att ha någonting att prata om eller för att ni hört någonting ryktas och ska kolla om jag skrivit någonting om det. Min verson eller min åsikt.. Nu är det här av privata skäl som ni aldrig kommer kunna ta del av :) Mina åsikter, mina tankar. Nooooooooooooooooeg om deth? :)

Sitter på skolan och ska snart dra iväg till matte B lektion, underbara värld.. hur kunde jag som hatar matte välja det? eller en inrikting som kräver det????.. Dumma mig. Ja ibland är även jag korkad..
"I'm beautiful in my way
Cause God makes no mistakes"
-
BajsCäääjsah som sabbade min version som gick ;
"I'm beautiful in my way
Cause I makes no mistakes"

Tycker min version är så fucking amazing så det är ju faeeen inte sante!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0