Tillbaka..

Tillbaka på malgomajskolan efter praktik inom hemtjänsten!
Saknar alla söta farbröder och gummor. Hoppas på att komma tillbaka någongång, och att större delen av dem är kvar. Sitter och skriver loggbok 1 inför mitt kommande projektarbete.  Vill att jag ska ha en fullbordad plan som går som jag vill, och det är de jag kommer sträva efter också! hejja mig!

Ikväll blir det träning, MAAAAAAGEEEEEE
och sedan plugg inför provet på torsdag om hjärtat..

Och sen kan ni ge er fan på att jag ska pussa min pojkvän öm :)
Igår hade vi varit tillsammans i 6 månader men han mådde inte så bra efter helgen så jag hoppas att vi tar igen det idag! Jag ides inte ens baka någon tårta igår eftersom han ändå var så slö, illamående och trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0