Bling Blong Bullshit!

Någonting som är ganska intressant enligt mig, mina smoothisar, träning, vikt(?), roll i samhället, vänner, tankar, shopping, skitsnack, pengar, sång, utveckling, ansvar, mål, åsikter, utseende, matlagning, familj, resor, ledigheter. ALLT! Allt som handlar om mig kommer stå i denna bok, min varadag, viktigt att minnas, dödsfall, födslar. Det som jag anser roligt och tråkigt. Och sånt jag vill läsa om och skratta åt senare i livet. Kanske delar med mig av någonting som jag skriver i den, men det är bara om någon vill se. Jag kommer iallfall lägga ut en bild på min nydekorerade älskling senare idag! (; så bäst att ni håller utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0