Den 15 Feb 2011



Ny dag nya tag! Underbart att vakna på "rätt sida" och vara på fruktansvärt underbart humör! Tycker synd om min allt för snälla, omtänksamma och söta pojkvän för gårdagen när jag var pain in the ass och jätte bråkig. Jag vet vad det beror på, att jag inte somnade innan klockan tre natten innan. - Usch.. Behöver mycket sömn för att vara glad! Och det märks idag, eftersom jag somnade tidigt så är jag APGLAD och tänker ge min käre pojkvän mer kärlek idag än någonsin! :) För jag älskar honom alla dagar, och inte bara på alla hjärtans dag. Men i etre så gjorde jag en riktigt brun och snygg kärlekstårta till min babe Jesper. I love U :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0