Den 17 Feb 2011

Har varit hemma sen 20 i elva efter jag hade haft skrivning på folketshus. Gick fort som vanligt eftersom jag är ganska duktig på att skriva. Jag trodde då att jag skulle få träffa min babe, men han höll på fixa bilen eftersom han ska på besikting idag. Hoppas det går bra - men det tror jag inte men tanke på sprickan i rutan. Ha ha ha. Inte alls kul om jag får säga min mening. Själv har jag lagt mig på sängen med datorn i högsta hugg för att koppla av innan klockan blir ett och jag måste rå plugga. Det är skönt att kunna gå hem ibland, även fast det är väldigt sällan nu mera. HAHA, på tal om skrivningen så skrev jag faktiskt om bloggandets fallgropar och det gick super bra, undrar varför?
Ikväll blir det hård träning för min del, märker på mina jeans att jag gått ner en del och jag är riktigt glad över det! Efter sommarlovet såg jag ut som en fläskpadda och innan det som en sticka.. Hah.. Vil lha muskler och vara brun. Så ikväll blir det crosstrainer 30 min, styrketräning efter mitt nya schema och sen sola 24 min. Asbra planering över min kväll! Babe ska också träna, men jag hoppas han tar det väldigt lugnt eftersom han inte är riktigt pigg än.
Skulle se på film igår "dead man running" men det tog knappt tio min så sov min älskade. Han hade tänkt fara hem och sova efter filmen. Och när han vaknade halv tre på natten frågade han mig om han skulle gå hem. TOK... tänkte jag, inte var det någon mening att gå hem då inte. Jag somnade också, men långt efter honom.. Men ingen av oss hann se klart filmen. :P Någon som vet om det är bra?
Nu ligger jag och väääntar på att Jeppe ska duscha klart så jag får puss på honom en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0