Den 18 feb 2011

Tjenamoss folket! :)
Vad är det frågan om, jag drabbas av host attacker och obehagliga känslor i bröstet. JESPER!!!! tror att han smittat mig. Vill hem duscha, lägga mig framför tvn och ba må.

Tidigare idag, till msk;n hade vår kära Lotta bakat äppelkaka (hälsokaka), snuskigt god. Åt en liten bit av den men efter de började jag må illa så fick lämna lite.. Dumma mig. Ronja, Lisa o Jag har suttit och kollat på bilar. Ronja tar ju körkortet om sisådär två veckor :O :) LYCKA TILL säger jag bara.

Blir wook till middag, bara jag och Jesper i helgen, fan se skönt!

Eftersom jag är mörkrädd får den här killen jaga spöken i helgen!


Kommentarer
Postat av: emma

hahaha den bilden är bäst! :D hälsa jeppe från mig

2011-02-18 @ 15:20:32
URL: http://entrappaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0