Den 7 Feb 2011

Jag har ännu inte hajjat att det är 2011. Men det kommer väl så småning om. Jag har nästan lagt bloggandet på hyllan. Mest eftersom jag har "pimpat" min telefon och täckt över kameran så jag kan inte ta kort när jag vill. För digitalkameran har jag sällan med mig, för om jag ska vara total ärlig så har jag tappat bort den..

Min helg bestod iallafall av mys, mys och mer mys.
Fredagen; pluggade, tränade såg film nere på projektorn med Jesper. Jag som vanligt somnade, men eftersom han är van så var det ingen större grej. Haha. Sen gick vi och la oss, trötta och kramsjuka.
Lördagen; Vaknade relativt tidigt och jag var på strålande humör. Vi åkte upp på stenmans och fikade lite. Sen åt Jesper middag med sin mormor och mamma så jag passade på att äta med mamma och Eva Jonsson. Riktigt trevligt! Sen sov vi hemma hos Jespers mamma, för att variera oss lite. Även där försökte vi oss på en film, men jag somnade.... Som vanligt.
Söndag; En riktig söndag, inga krav eller höga tankar om den´dagen inte. Synd jag var på sånt fruktansvärt humör och Jesper fick gång på gång trösta mig. Underbara karl! - Tur jag har dig.
Sen åt vi, åkte ner på ishallen och sen var det wallander som väntade och soffan som kallade på oss. Efter det var klockan så mycket och jag var som en levande död tills jag trillade ner i sängen och somnade. Wilma var borta och tävlade (slalom), och med hennes vanliga tur så krashade hon och fick åka ambulans in till Umeå lasarett. Rönkta nacken.. Men hon kom hem levande, lite senare än hon skulle. Men lill bruden ska ändå tävla här hemma på tisdag. Så då har jag och Jesper avbokat all träning och ska åka och hejja på syster min :)

Ikväll ska jag träna, trotts min onda rygg. Tror att jag behöver det. Lite Core kan inte skada, bara bli bättre!
Men innan det ska jag hem och pussa på min älskling. De enda jag gör? Kanske det är lite så. Men ack så underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0