Den 8 Feb 2011


Sitter och jobbar med barnsjukvården vilket går jävligt bra faktiskt. När jag sitter för mig själv. Annars sticker jag inte under stolen med att jag kan prata bort halva lektionen.. Tur jag kan ta sånt ansvar att sätta mig själv - tecken på mognad? Jag vet faktiskt inte.. Jag skulle vilja att det va så iallafall. Och att jag blev bättre på att lyssna, känna och förstå mina nära och kära. Jag har inget problem med att prata, öppna mig och berätta.

Jag känner ändå att jag har ett flyt i livet just nu. Att jag kommer framåt i skola och umgänge, och att jag verkligen trivs i mig själv. Jag tränar, älskar, umgås och lever verkligen nu. Jag känner mig frisk och jag har inga problem med människorna i min omgivning. Usch, lycko mig!

Synd nätverkskorte har brunne till Jeppes dator som jag brukar ha. För annars hade jag kunnat sprut blogga hemifrån också! Nu när jag känner lust och har kraft för en gångsskull!
beställde också lite grejor ifrån Nelly.com igår, visar er när det kommer. Då blir det mer spännande!
Blir en liten beställning från H&M också, så jag inte behöver gå naken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0