Den 9 Feb 2011

Godkväll!
Jesper är sjuk och jag har varit ledig vilket betyder MYCKET tid för mig själv. Lite skönt, Mycket tomt och nästan outhärdligt trist! Need Mys.. Ofc av My Lover Boy! :) Gillar för tillfället att blanda så mycket engelska och svenska som möjligt!

Så vad har jag gjort idag? Förutom att nästan svälja ihjäl mig på bedövningsmedel så har jag varit ner p BC(bodycenter) och fått ett nytt styrke schema, tränat efter det också. Sett en massa tv och pysslat om mig själv. + Gjort en god smothie! :) Tur kah bedövat käften så jag har kunnat äta idag. Känner verkligen att jag håller på att få tillbaka energin. Bara lite jobbigt att måsta kliva upp mitt i mörkaste natten för att gurgla äckligt och farligt medel för att inte dö av smärta. Nej gud va jag överdriver. Men bra mycket ont har jag...

Imorgon blir det rå plugg inne på OP. Snart är det lov och jag borde hitta mig ett jobb. Är inte så sugen på att vara pank och tråkig. Vill vara rik och fantasifull.. Brist på fantasi har jag inte men på TOK för lite Dollars. tack gud för att du skickade mig till en vanlig medelklass familj! *Överdriv....*

Känner att bedövningen nu släppt ochhh jag måste kila iväg och hälla i mig lite till. och nej... jag har inte dragit någon tand!!!!!!! >.<



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0