Emelie

Min ven emelie, Hon är fin schej jete fin schej :) Lycklig jag när jag känner henne. Hon har fin hår, lång fin hår.
Tycker om kalas, jag också gilla kalas :) Hon skratta jag skratta :)
5 saker jag tycker om med Emelie.
1. Hun har sturaste bryst! OOh ja elska stur bryst :)
2. Hon jete rulig skratt- jag tycker jete fin
3. Hon samma byxa som mig, jete jete bra val
4. Hon snykk jemt
5. Hon filma jak äta glass som tok :)
Jag tycker om dej, do är kul o snykk. 

Glöm inte snkk är viktigt for mig =)
PUSSAR på Emelie

Kommentarer
Postat av: emma

Hahaha skön du e med dina vän-inlägg. Jasså du har också varit med om en sån stol? :D som tur var fick jag hjälp med min fick du hjälp med din?

2011-02-17 @ 12:58:10
URL: http://entrappaupp.blogg.se/
Postat av: emelie

hahaha sötonge! du snykk jemt, inte jak!

2011-02-17 @ 13:06:48
URL: http://olofssonemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0