Hur blir det?

Kanske får jag äta penicillin mot de äckliga blåsorna i munnen?
Kanske har de blivit bättre imorgon?
Kanske får jag gå och ha ont ytterligare en vecka?
Kommer det kanske bli värre?
Kommer jag måste fortsätta att kliva upp på nätterna och hälla i mig bedövningsmedel?
Blir det bra  tills i helgen?
Är det bakterier i dem?
Kommer jag få ondare än vad jag redan har?

Alla dessa frågor som just nu är utan svar.. Lotta tyckte jag skulle gå ner på vårdcentralen och be dem att titta.
Men hur mycket hjälp får man här? GAAAAAAAAAAH.

Nu sticker jag och ordnar upp de här med min käft. Jag är riktigt less på att måsta äta med sugrör så länge jag inte är tokbedövad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0