Lisa


Min Ven Lisa, hon jete fin. Ibland jag tror hon har bad hair day då han ha mössa. Annars er hon finaste! Jak tycker de. Hon Bor dorotea, inte så långt ifrån Vilda. Jete kul med henni jemt. Jag gillar när jag får vara med henni. Hon Är singel och snykk, så försök ta  henni.

Fem saker jag gillar med Lisa;
1. Hun har fin hund - Sheckke. Jag inte bra stava :)
2. Hennis mamma och min pappa har lekit duktor.
3. Hon stura bryst - Mogen flika
4. Hon snel, nestan jemt. - Om inte dålig humör
5. Hon har fin 740, jete jete fin. Jag har åkt i den

Jag saknur ner vi var tillsammans ofta. Tycker vi hade jete kuel då. Skulle vilja vara med henni någon dag :)
Hun är så rulig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0