Mina otroliga vänner.

Det slår mig hur otroligt bra det är. Jag kan bara strunta i det. Det jag förfäras över är ibland orättvisan. Den rättvisa som vänt sig mot mig eller mina vänner. Jag är duktig på att stänga av och koppla bort saker som gör mig ont. Det glädjer mig att jag har otroligt underbara människor i min omgivning. Ni får inte tro att jag skriver om något problem. Tanken bubblade bara upp och jag var tvungen att skriva några klippta meningar om hur det är. Visst är det inte perfekt jämt, det finns inget perfekt liv. Saken är bara den att man måste alltid ha mål att sträva efter. Inte gräva ner sig! När du mår dåligt ser du bara mörkt, när jag mår dåligt ser jag ljusare och tänker mig igenom det. Det löser sig alltid mina vänner, det löser sig alltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0