Viktuuuriah

 

Hon är vän, hon är bra vän. Jag älska den vän. Vikturiah, sluta vara Umeå idag. Kom hem jag sugen träffa dig ju! Du betyder mycket for mej. Do är en av dom bästak. Gillar att vara med dig, vi ha kul.

Fem saker jag gillar med min vän Vikturiah;

1. Hon är snykk, det är viktig. Jag gillar bara snykka människor.

2. Hon kan laga mat, hon är jete duktik hon lagar jete bra schykling. Mmmunsi

3. Hon luktar gott, också jete viktig for mej! Jag hatar bajs lukt

4. Hon är kort, jak kan ta hon under min arm. Kväva om jag bli less :)

5. Hon är dålig på att sjungah, då jag tror jak bättreeh

 

Det är därfor jag älskar min vänVikturia :)

Mycket pussar ovanpå dig gomman <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0