Shopping

Jag är duktig på mycket, det vill jag inte sticka under mattan med. Men att shoppa är jag riktigt bra på! Och jag känner att det var ju riktigt längesedan jag tog upp det här med allihopa!
Idag kan ni kalla mig Mrs big spender..... Jo, jag ska visst lägga upp bilder på allt jag inhandlat.. Men jag kastade kvittona så fort jag kunde så jag slipper ligga och gråta, ångra och slå mig själv med en stekpanna i huvudet bara för att kolla om jag är riktigt okej???? 
Jag handlade på H&M 2 ggr? :P
Aja, handlade på mååånga ställen.. Även bytte jag ut mina uggs som jag fick i julklapp mot ett annat par. Uggsen fick åka påse hem eftersom de svek mina fötter så fasligt! 
Nu är det dax för sängläge och prata med min bästa Jeppeboy! 

HARE

Kommentarer
Postat av: Sandra Nylander (sellin)

Vad kul att du gillade skuggorna!

De är ju supersnygga så det är ju inte så konstiigt!

Bara du kommer in när du vill testa nya!

2011-01-10 @ 21:18:40
URL: http://tremusar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0