Den 21 Mars 2011 - Måndag

Skulle just till att dricka min kopp te och äta mitt nykokade ägg när jag kom på att jag hade en blogg.
Här borde jag berätta hur oväntad och annourlunda jag är, men det gör jag aldrig. Jag lägger in bilder på kläder, smink och skriver om min vardag. Ni skulle bara veta allt som händer utanför bloggen. Allt är oväntat men gör mig oftast till en lyckling. Jag börjar klockan ett idag och innan det kanske jag och Jesper ska gå ut och käka så jag måste erkänna att jag kanske inte kommer blogga så mycket eftersom jag jobbar kväll och sedan ska jag ner och träna med Linda.  Hon körde slut på mig igår när vi tränade axlar.

Kommentarer
Postat av: solppari

u are so beautiful, and i like read and watch your blog :)

2011-04-05 @ 22:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0