Älskling

Äntligen jobbigaste dagen torsdag, smockat med lektioner och pluggande. Sen blir det en trevlig kväll med min gamla vän Leona Johansson. Vi har ju som kommit ifrån varandra litegranna! Men det är alltid så skönt att komma tillbaka till sina gamla vänner! Vi har ju trotts allt gått i samma klass i 10 år.  Shit, vi kunde ha gått samma linje också men hon lessnade och bytte till sp. 

OCH ÄNTLIGEN SÅ KOMMER JEPPE SNART HEM! :) Imorgon. Han jobbar till halv fem, sen åker han direkt hem till mig och då är jag redo för massor med mys och porr med honom ;) baben min!

PUSS PÅ DIG SNYGGBRUDN!


Kommentarer
Postat av: Sandra Nylander!

Hon har nog blandat den turkosgröna skuggan City Djungle med den blågröna eyedusten viktory.

du får komma in och prova..;)

2011-05-19 @ 12:53:26
URL: http://tremusar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0