Dödshjälp..

Goddag!
har ätit kyckling och är mätt och belåten.
Brudarna sitter och sjunger "jag är inte dum jag är bara från norge!" Ska jag ta illa upp? Jag som har noskt påbrå? nejdå. Jag sjunger med i huvudet och tröstar mig med att nästan ingen vet om det. HA HA HA... ....
Norskar som är så snygga!

OCH GRATTIS TILL JEPPE SOM FÅTT JOBB I UMEÅ! :) himla glad är jag för det!

Nu börjar jag vara nervös inför lördagen.. jag ska sjunga för drygt 800 pers.. Deet känns i magen skulle jag vilja vara ärlig och berätta! I wont be the one.... CUZ U TREAT ME LIKE I'M INVISIBLE! taggad till tusen är jag iallafall.. Men måste jobba på dansen så jag inte till mammas stora fasa skulle börja jucka på sceeeennnneeeen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0